Wednesday, December 21, 2011


2011 dah nk abes oi!!!so ape pencapaian terhebat anda?pencapaian aku biase2 aje..sbb aku orgnye biase2 aje...cuma wishlist yg terakhir telah terlengkap..yeay!!!!!!dah smpi uss!!!finally kan....hahaha...uss adalah sgt best okey...cume yg xbest xsempat nk tour ke semua tmpt satu hari..ditambah pula ngn hujan yg bkn renyai2 tapi ala2 monsun timur laut gayenye ye...dah kate pon g musim tengkujuh kan...& seperti biase aku akan meninggalkan satu kenangan yg kelihatan mcm xlogik nk dibuat tapi tetap terjadi...hahahaha...bisaela ainee kan mmg cam2...okey peristiwa nya camni...gua tgh gedik excited nk bergambo ngn panda beso yg mmg gomok...ape name die poo eh?aku xtau pasal aku xtgok pong kungfu panda 2...giler femes panda gomok ni...nk ambik gambo ngn die kena beratur...termasuklah aku kan...miahahahaha...dah smpi turn...terover melompat2 last air coke yang aku beli telah melambung okey...sikit je lagi nk kne si panda gomok..si tuan panda gomok dah pandang laen mcm...kalo tersimbah kt si panda x ke bale nk mencuci die...terkial2 si panda gomok lari dari dr aliran air coke aku...hahahaha..aku dah xksh nk mntk maap sbb ape yg paling penting adalah mane pegi penutup botol air aku...mahal siot aku beli $18.00 okey mau xmenggila aku mencarikkan..hahahaha...eventhough mcm kanak2 sgt...ah xpeduli okey...

No comments:

Post a Comment