Wednesday, January 12, 2011

Cergas okey!!!

entry pertama ditaun baru...

semalam aku nekad nk mulakan hidup cergas & sihat..sahut cabaran amalkan hidup sihat..wahahaha...nk swoh peluh2 kuar sket...nk harap keje upis...kuar peluh mcm jgn hrp la kan....nk beku adalah....bile kuar dr pis kene matahari baru rase mencair....berbalik pada cite hidup cergas & sihat....semalam aku telah bersenam robik...perasaannya sangat wow....mcm nk terbang2 gitu...hahaha...xtau nk xplain cane sbbnye aku xpenah nk join benda ni semua....ade jgk terasa mcm ramai je pandang2 kan....budget ko penari hebat....ape ape pun tahniah ah atas desakan k.zura a.k.a roomate yg nk kurus sbb nk kawen...wahahaha.....aku pun terlibat jgk sekali....beklah cita-cita seterusnya nk men bedminton tiap ptg pas balik keje...& yang paling penting...azam taun lepas yang aku carry nk blaja berenang.....mane tau leh berenang dengan daniel biego.....auwwwwwwww......hahahaha....berangan la oitttt.....sekian....

No comments:

Post a Comment