Sunday, January 16, 2011

pagi yang tak harmoni

boleh tak pagi2 yang harmoni ni aku nk jarit babiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii kuat2 sambil angkat jari tengah???okey pagi tadi aku nk isi minyak kete...kat depan aku ade satu motor...die dah perasan dah aku kat blakang die?then aku budget die akan cepat2 lah kan bayar kat kaunter & tuang minyak...tapi pas dah 5 mnt xmuncul gak mamat nih...yang lagi mcm shilake ade plak dtg satu motor...then parking depan keta aku?vavi x vavi?hish....tapi biase lah kan aku ckp je lebih....kate mcm nk sound la bagai....tapi buat pun....xkn dah pagi pakai baju kurung ayu2....nk jerit woit....sape punye motor nih!!!!!!!!!!aku langgar kang.....last2 ape yg aku buat?blah dari sheLL dengan perasaan berapi..............ni kalau kete aku abis minyak tengah jalan sape nk jawap?aku jgk la kan.....

No comments:

Post a Comment