Wednesday, July 15, 2009

saya cuba siapkan...berjaya...

saya dah nk balik keje tapi tangan saya gatal buat benda alah nie..heeeeeeeee

Bekas kekasih saya:

adalah senegeri dengan saya...tapi sekarang die dah berada diselatan tanah air...saya dah malas hendak ambil tahu perihal dia.saya tinggalkan dia kerana dia ada perempuan lain..gudbye loser..........

..
.
Saya sedang mendengar:
andra & the back bone...di store lagu saya..menunggu masa yang sesuai untuk balik kerana skrg sesak...saya baru drive kereta 3 hari..jadi say biarkan mereka yg xpert pulang dahulu..huhu..
.
.
.
Mungkin saya patut:
menggembara ke satu tempat yang saya teringin hendak pergi..tapi siapa ingin sponser saya??huhuhuhu

.
.
.
Saya suka:
tengok cerita jepun bersiri yang ada hero handsome & comel..walaupun kadang2 mereka comel seperti perempauan..kawaiii.....saya suka..i like...saya suka nakatsu...tolongla bawak saya jumpa dia...hehe
.

Sahabat-sahabat baik saya:
semuanya jauh dari saya semenjak kami meninggalkan uitm..mereka sangat istimewa...
.
.
.
.
Saya tak paham:
kenapa hendak tanya saya benda yang sama hampir sepuluh kali..saya penat nak jawap soalan yang sama..adakah perlu saya buat signboard & tunjukkan jawapannya supaya mereka faham...(bos saya kot)hahaha..
.
.
.
Saya kehilangan:
masa masa gembira ketika menjadi pelajar...jam tangan saya juga hilang dicuri disurau...saya xakan maafkan si jahanam itu...ganti balik jam aku..ops..ganti balik jam saya...
.
.
.
.
Ramai yang berkata:
saya kelihatan seperti pelajar tingkatan tiga...budak baru lepas spm..budak darjah 6 dan seumpanya..sya tidak kisah kerana itu maknanya saya awek muda...wow...hehehe
..
.
.
Makna nama saya:
tanya ayah saya...dia yang bagi..
.
.
.

Cinta itu adalah:
indah & menyakitkan...
.
.
.
Di suatu tempat, seseorang sedang:
memikirkan tentang saya...adake???
.
.
.
Saya akan cuba:
menghabiskan makanan yang saya makan..tapi selalu tidak berjaya...
.
.
.
.
Ayat SELAMANYA membawa maksud:
forever

.
.
.
Telefon bimbit saya:
tahan lasak...
.
.

Bila saya terjaga dari tidur:
saya berharap pada detik itu jam 6.30 pagi belom tiba....argggggggh..
.
.
.

Saya paling meluat apabila:
orang yang bertanya soalan yang sama lebih 3 kali dan masih tidak faham-faham. [nak wat camner, tahap kesabaran saya adalah diparas minimum. huhuhu]

.
.
.
Pesta atau Parti adalah:
sesuatu yang saya suka...
.
.
.
.
Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah:
tupai..hahaha....

.

.

No comments:

Post a Comment