Thursday, July 2, 2009

seLamat TinggaL ruamh ku...no 18...taman sri mahkota aman

29 june20009...jam 5.30 petang...lori barang sampai..menandakan dah waktunye aku pindah ke rumah baru...aku sedih..angkat barang..lihat rumah kosong...cume yg tinggal barang ikin...angkat barang ke lori..( bkn aku lah yg angkat org yg aku upah..) xlarat kot nk angkat almari..katil..tilam..berat...lagipun dah diorg charge aku 1oo hingget baik aku kerah tenage dorg..baru setimpal dgn bayaran...athie dah tinggalkan umah hari sab2 lepas...bile aku blik ahad 2umh sangat sunyi..yelah sbb semua kelengkapan umh athie yg punye..hehe...
..................................................................................................................................................................

No comments:

Post a Comment