Wednesday, July 15, 2009

WPP 534 & aku...

sudah 4 hari aku ke tempat kerja bersam wpp...yeah perasaan itu sangat indah...tetapi ada ketikanya membuat aku rase begitu down...arg...tapi aku xkisah sbb aku masih belajar...

1st day bersama wpp: aku drive sorg2...semuanye seakan indah tanpa ada masalah tapi tahap pemanduan ku agk gampang kot...hahah..whatever...nak blik alram aku wat hal...mcm seluruh ump dapt mendengarnye...well aku cover wat hal kecik je...tapi dlm hati...wah apahal nie...jgn la memalukan aku...huhu...but semuanya okey...

2nd day bersam wpp...wah aku terberenti di trafic lite...hish..malu sungguh rasenye depan bdk skolah...try to be cool...peh berjaya....even though nerves.....dlm hati habisla reputasi aku dpn budak skolah..tapi ade aku kesah???haha

3rd bersama wpp.....aku hampir tersilap masuk lorong.....wah pttlah jalannye sangat lebar...wahahaha..org nk kua aku bantai nk masuk....cool giler..hahaha

4th bersam wpp......kereta aku tlh termati dgn jayanye di main entrance...aku terasa sangat malu.....damn.......


p/s: walau ape pun aku sangat sayang kamu wpp...kamu adalah nyawaku..maaf kerana selalu memalukan kamu...sbb aku dlm kereta n org xnmpk aku..mereka hanya nmpk kamu...huhuhu

No comments:

Post a Comment