Thursday, January 7, 2010

AKU SI RATU LONGKANG

focuskan mate anda ke huruf N..sangat cemerlang die bermain bowling :)

hari rabu lepas 6.01.2010 aku berbowling dgn rakan sepejabat...aku sgt excited kunun2 nk tunjukkan skil aku yg ala2 shalin zulkifli mase mule2 die join team bowling malaysia kalo nk compare performance die skg mmg mcm perbezaan seperti kete kancil & kete plg mahal kat dunia nie ape ek?(aku xtau) begitukah perbezaannya..haha

dah la dtg lewat sekali..seme org xleh stat sbb 4 org puteri kayangan maseh berlengang kangkung carik parking...& skill meletakkan kete si puteri maseh lagi dlm alam pembelajaran....(aku mmg fail sket bab parking dah la 1st time bwk kete kat parking bertingkat mmg mcm gunung berapi nk memuntahkan lahar la situasi aku ketika itu...menjerit2 cm org meroyan pun ade...padahal jeritan 2 x membantu aku pun....saje nk feelin lebihkan....sengal...

1st game sgt cemerlang...aku bangga giler sambil menjerit2...naseb baik xtergolek sbb kaki aku da nk terkehel...over excited...& game ke 2 & ke3 aku sangat layak dianugerahkan ratu longkang!!!haha..bangge tgok score board sbb akulah satu2nye yg menyumbang mate 0 paling banyak....aku bangga x terkate...hohoho...



No comments:

Post a Comment