Monday, January 4, 2010

BILE AKU BERBAJU BARU

stat last week aku melaram semua koleksi baju baru ke tempat kerja...pada aku 2 normal jelakan ..yelah dah ade baju baru haruslah aku pakai...xde niat pun nk tarik perhatian org...tapi semua org kate aku laen la...comel la (ini aku suke)....nmpak ayu( ayuke?) haha....dll yg seumpama dgn ayat diatas...pasni aku akan pakai semua baju 2....(untuk kelihatan lebih comel hari2)...
bile org puje aku beraksi malu2 kucing..kate ku: xdela biase je mane ada.....dlm hati...wah terime kasih semua smbl membayangkan aku di stage runaway (berangan siot)yang paling xbleh blah mr.f dtg kat temapt aku tgor aku smpi 3 kali and kate kat aku:

"aini: baju ko cantek la...ko pun makin cun& cantek...bagus2..."
(aku bermonolong....agk2 la kan kalo ko blom.....ko mesti nk gorat aku kan)hahaha

nota kaki: sebelom nie aku ade 5 helai je baju kurung yg aku rotate setiap minggu...so mestilah org perasan setipa ari n minggu baju aku same...haha...sbb2 la bile aku pakai baju baru semua org perasan...wahaha...bongok...

No comments:

Post a Comment