Monday, January 11, 2010

DEMAM : PUNCA2 YG DIRASAKAN PENYEBAB DEMAM...

ptg semalam blik keje rase bdn len mcm..tekak sakit...bersin2..tanda nk selsema la 2...dan tekak xboleh terima mknn laen selain sup sahaja...ye tekak aku hanya boleh menerime sup sahaja bile dmm...yang laen xjln..

bile pk2 asl aku tetiba nk demam nie..mcm tetibe je...sblom 2 aku rase aku sangat sihat...boleh berlari kot balik umah..

jadi aku rase ini punca aku demam..

1. seseorg telah msg aku mase mkn tengahari minta sejumlah wang...dah banyak kali kot aku tolong...aku bengang...tros ilg mood nk mkn..aku bengang smpi ptg....aku rase drh aku sangat mendidih bile name die naek kat skrin computer aku.....ingt aku ape??????????da la nk pinjam duitkan...pas2 nk kuang ajar.......mmg nk kne tampar ni......

2. aku x ckp rehat ssb g kuantn....bengang ngn pompuan bodoh yang menyusahkan org mase nek bus nk blik kuantan....ddk seat org laen sudahnye satu bus kecoh....aku mmg menyampah tgok muke ala2 innocence lg suci....mmg muke mintak penampar la kan...puas hati sbb aku berjaye sound die....len kli xnk dok sebelah lelaki nek keta la bongok........

3.penat angkat buku....mcm pekerja stor plakkan......da lah pin2 ssh nk bkk...

4. aku xmng AJL...haha..ini agaknye penyebabnye...aizat ko kan dah kaye bg jela 35 ribu 2 kat aku...banyak pahala ko dpt membantu insan seperti aku....yg amat memerlukan duit.......

5. universiti swoh ktorg wakil KIK.....menimbun la keje aku pasni...yg library pun satu dah mng xnk wakil pulajk...bagi blik 3000 2 kat group aku...............pulangkan........

aku nk mc esok....tapi ade meeting mcm mane??????????????????

No comments:

Post a Comment