Thursday, April 2, 2009

Bermulenye kehidupan di Gambang!!!!!!!

pejam celik pejam celik rupenye dah hampir 3 bulan aku berkhidmat di ump....aku pun sebenarnye xpnh terfikir aku akan bekeja disebuah universiti akhirnya...dan juge lari dari bdg yg aku ambek mase blaja dulu..tapi xde la lari sangat pun...still line masscom..hehe..tah mcm mane aku bleh terinvolve dlm bdg publishing juge....

tarikh aku lapo diri 16 januari 2009 jam 8.00 pagi..aku dgn slumbernye gamble dtg cni..umh xde..kwn xde...sbrnye pening gak aku nk dok mane..tapi aku pujuk dirii..xpe semua 2 bleh settle bile smpi sane...yeke???boleh kot..slame ni semuanye okey...erm..hehe
aku bertolak dari rompin kol 5 pagi dgn abah n kazen aku...around 8.00 aku smpi kt KPU..tgok2 aku sorg jek..hish...mcm amne nie nk wat ape?/nk jumpe sape??/penoh persoalan betol...
pas2 lepas jumpe sorg staf kat jbtn pendaftar die settlekan semua tuk aku....erm..lame jgk aku menunngu..

then naik kat deparment aku ANJUNG UTARA pusat penyelidikan dan inovasi...hish gerun aku tgok..bkn ape pe kaitan aku dngn penyelidikan...???? wat muke confuse...huhu

erm...lepak ja kat satu site kat ofice ni semtare tgggu .....

nnt smbg...........

No comments:

Post a Comment