Monday, April 6, 2009


:::Slumdog Millionaire:::
dah agak lame aku xmembace novel...seingat aku last novel yg aku bace erm..tajuk die ape tah(tgok smapi tajuk pun aku ingat)itu telah menunjukkan dah bape lame aku xmmbace... tp yg pasti mase 2 kat arau...mase 2 umo aku 17 tahun..skg dah 24..lame giler...hehe..skg tetibe dtg plak minat aku nk bace novel..2 pun aku rase setelah dipengaruhi ole ikin...housemate aku yg giler membace...ari2 kebetulan gi mega mall de book fair...ikin beli 3 buku...(bile die nk bace pun aku xtau coz kat bilik die berlambak lg i buku yg die xbace...xpe biar membeli bace 2 bile2 bleh..pandai lak aku...tetetibe aku nk ternmpk buku slumdog milli0naire..erm..timbul plak perasaan nk beli..bkn ape ari2 nk tgok kat wayg dah xsmpt...so ape kate aku bace..sbbb org kate cite 2 best.. 2yg aku teringin sgt nk tau...memula cam50 50 nk beli ke x..pas2 ikin mempengaruhi aku lagi..die kate kalo xbeli nnt nyesal...ala beli la aini...aku mmg fail sket kalo org stat mempengaruhi aku..then aku pun xpk panjg tros beli...smpi umh tros melekat dn buku nie..aku mmg puas atie giler...hehe..thanks ikin sbb pengaruh aku..tapi if aku xbeli mesti aku nyesal...

::: xsngke selepas 7 tahun aku membace semule...kalo x sebelum nie..aku cume membace notes lecturer aku sbb nk pas exam...kalo x jgn hrp aku nk membace..harap tabiat n hobi aku ini akan dpt bertahan lame..sbb aku ni adalah seorg yg cepat bosan kalo wat dlm temph yg lame...hehehe::

::agk2 kalo kat malaysia ni de kuiz who wanna be a Millionaire...aku beh menangke???hehe


No comments:

Post a Comment