Tuesday, April 28, 2009

coretan di Pesta BUKu.........

17.04.2009-26.04.2009....pwtc....

sebenarnye ini adalah 1st aku menyertai dan menghadirkan diri ke pesta buku..bkn sebagai pengunjung tetapi sebagai pempamer...sebelum ni xpnh terpkr pun aku nk g book fair..ambik tau pun x...tapi kalo pc fair 4sure aku sgt teruje nk menghadirkan diri..

selame 1ohari kat sane aku byk menghabiskan mase dgn kwn2 seperjuangan kat uitm dulu..
ari2 dpt jumpe diorg n melwat booth diorg..terutama booth joe (UPND) & booth aimi gemilang publisher...juge ke pts dan juge creative....

yg klakenye ramai jgk la yg 1st time ke bookfair antaranya farah & ain..diorg bknnye nk beli buku tapi saje dtg nk melawat aku..aku sgt teharu...huhu..
sape lagi ek yg dtg??
yg saje2 dtg::: mang..busok..karam..edut....lin..azwan....nisa n imah..noni..
yg dtg kerana keje:::fie.illah..shikah..akmal..(tpi xjumpe sbb diorg sbok)..
yg bekerja: aimi..joe..along...husna..mai..siti..


seronok jugak book fair ni..bleh jumpe kwn2 dan juge kenal kwn baru..yg tua dan mude kerana kebanyakan penerbit universiti nie dah berusia..hehe..rindu pada uncle raj..k.azah..kaina..k.am..pak cik usm..(xtau name)...en arifin..abg ashraf..man utm..unimap(xatau name)..pk cik azizan..n semua yg berada di booth mapim sepanjang bookfair...
hope next year bisa ketemu lagi...

No comments:

Post a Comment