Thursday, April 2, 2009

hari jumaat Yang tenang...........

12.28 pm...jumaat...3.04.2009

hari nie adalah hari pertama aku stat menulis blog...hehe...camne nk mula menulis ek??sbenarnye bukan menulis la..menaip..haha.. setelah membaca blog seseorg tetibe rase cm nak try..cam best jek...

arini aku terlmbt sket msk office...kol 8.04 minit...rosak lagi la rekod aku bln nie..awl bln plak 2..tapi xpela 4 mnt jek lmbt..hehe...

memulakan rutin yg biase..iaitu setiap ari jumaat semua org kat drptmt aku akn berkumpul n dengar tazkirah jumaat..minggu nie turn farah...akunye turn bln mei nnti..xpe xyah prepare lagi..hehe

sebenarnye bile stat msk keje kat cni aku cam terkejut jgk de tazkirah..tp2 minggu..nmpk sgt dah lame xdgr tazkirah..tapi bgus jgk tuk menginsafkan diri..hehe..yelah manusiakan makhluk yag lalai..jadi perlu slalu diingatkan..sbenarnye pesanan tk diri aku jgk..

No comments:

Post a Comment